Navigace

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

IROP - stavíme novou školku!

IROP-školka

 

Kontakt

Městský úřad Pyšely
Tel.: 323 647 218
E-mail: urad@pysely.cz

Starostka
Ing. Štěpánka Bednářová
e-mail: starosta@pysely.cz
tel.: 721 933 878

Více zde

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6

IROP - vybavení odborných učeben ZŠ Pyšely

idotace učebny ZŠ Pyšely

 

Projekt "Vybavení odborných učeben ZŠ Pyšely" realizovaný ze 46. výzvy IROP je realizován.

ČEZ - plánované odstávky

ČEZ Distribuce – Plánované odstávky

Nevyvezená popelnice?

 

Volejte přímo call centrum Marius Pedersen: 493 647 701 (8:00 -16:00 hod), a to nejpozději následující den po dni svozu. Případně email mpricany@mariuspedersen.cz s uvedením adresy, kde nádoba nebyla svezena. Než zavoláte do call centra, ujistěte se, zda na komunální a bionádobě máte vylepenou známku pro aktuální rok.

Aktuální počasí

Počasí dnes:

19. 5. 2021

oblacnosde

Bude polojasno až oblačno, místy přeháňky. Denní teploty 13 až 17°C. Noční teploty 9 až 5°C.

SPOLUPRACUJEME

Ladův kraj

 

POSÁZAVÍ o.p.s.

 

Nesvítí veřejné osvětlení?

Nahlaště poruchu na 800 101 109.

Budete potřebovat číslo lampy nebo adresu.

 

 

Anketa

Třídíte odpad?

Celkem hlasů:
2504
Hlasování začalo:
15. 3. 2018
Hlasování končí:
neomezeno

Hlasujte kliknutím na jednu z možností

Obsah

Od ledna 2021 je na městském úřadě zřízen POL-POINT -již nemusíte v případě potřeby podat oznámení o protiprávním jednání cestovat za policisty do Čerčan.

POL POINT je nový inovativní projekt Krajského ředitelství policie Středočeského kraje  a je novou alternativou poskytování služby občanům, zejména její dostupnosti. Prostřednictvím POL POINTU lze oznámit jakékoliv protiprávní jednání v záležitostech, které snesou odkladu a u kterých není nutné – s ohledem na život a zdraví – kontaktovat linku tísňového volání 158.

JAK SYSTÉM POL POINT FUNGUJE

Tato nová alternativa komunikace občana s policií – „POL POINT“ (v překladu „policejní bod“), je založena na již vybudované síti videokonferenčního systému. Občan může systém POL POINT využít podle svého uvážení, nikoliv však v tísni (pokud je ohrožen na zdraví a životě sám, nebo někdo jiný), kdy přednostně platí využití tísňové linky 158.

Bezpečná kontaktní místa umožňují občanům vytvářet soukromé prostředí k podání oznámení. Mohou jej využít v případě, že se sami stali obětí trestného činu a výslech na policejní služebně by považovali za druhotnou újmu, nebo chtějí podat oznámení o trestném činu, nebo jiném protiprávním jednání, o kterém se dozvěděli, nebo se stali svědkem události, pro kterou policejní orgán požaduje vysvětlení. Důvod pro využití kontaktního místa může být pro občana ale i ryze pragmatický, kterým je jeho pohodlí a úspora času, či nedostupnost policejní služebny v daném teritoriu.

V rámci již vybudované infrastruktury jsou zřizována místa s videokonferenčními jednotkami, která jsou přímo dostupná občanům na území Středočeského kraje. Současně bylo vytvořeno centrální místo (tzv. operační místnost), které je v současné době dostupné každý den od 8.00 do 20.00 hodin. Cílem je nepřetržitý provoz tohoto centrálního místa, obsazené policistou, který je schopen komunikovat s oznamovateli na jakémkoliv terminálu.

Policista může bezodkladně provádět příjem oznámení a tento dokumentovat. Virtuální způsob komunikace umožňuje přijmout oznámení z jakéhokoliv místa a přijaté oznámení obratem postoupit příslušnému policejnímu orgánu k dalšímu šetření. Občan, který oznámení podává, nemusí nic podepisovat, protože průběh celého výslechu se nahrává a nahrávka se přikládá ke spisu. Projekt také snižuje administrativní zátěž policistů v přímém výkonu a naopak zvyšuje jejich operativnost, flexibilitu a ve svém důsledku zrychluje reakce policie na aktuální problém občanů.

 

PROJEKT NABÍZÍ TŘI ZPŮSOBY KOMUNIKACE

Systém POL POINT je z technického hlediska nadstavbou již zavedené infrastruktury videokonferencí v trestním řízení, která je v praxi středočeských policistů běžně používaná. Projekt POL POINT je budován jako soubor třech základních způsobů komunikace podle místa, odkud občan s policistou komunikuje.

POL POINT V ZÁZEMÍ PČR

Prvním způsobem je budování míst, která jsou zřizována jako bezobslužné místnosti (tak jako v současné době v Čechticích) kam může občan vstoupit a bez jakéhokoliv vlastního zásahu začít komunikovat prostřednictvím umístěného videokonferenčního zařízení
s policistou, který videokonferenci ovládá z operační místnosti na krajském ředitelství. Tato zabezpečená místa, s možností nepřetržitého provozu, vznikají jako samostatné místnosti při obvodním oddělení PČR nebo v budovách obecní policie. Terminály umístěné v těchto místnostech jsou napojeny přímo do VPN sítě.

V případě, že se občan dostaví k zabezpečené místnosti, je mu policistou z centrálního místa, po krátké komunikaci prostřednictvím domovního telefonu, umožněn vstup do této místnosti. Bez elektronického odemknutí nelze do místnosti vstoupit. Po vstupu občana do místnosti se policista z operační místnosti připojí na monitor v místnosti a s občanem komunikuje videokonferenčně. Občan nemusí nic ovládat a před zahájením úkonu je poučen a upozorněn na pořizování nahrávky. Za oznamovatelem, který je vpuštěn do takové místnosti, nemůže nikdo další vstoupit, pokud není vstup na dálku policistou umožněn. Naopak občan může kdykoliv místnost opustit. Výhodou tohoto zařízení je technické vybavení, ale i vytvoření „bezpečné zóny“ pro oznamovatele. 
 

POL POINT V OBJEKU MĚSTSKÉHO ÚŘADU

Druhým způsobem je budování míst, která jsou zřizována jako místa s částečnou obsluhou. Tato místa jsou zřizována při městských úřadech, kde jsou základní funkce systému zajišťovány pověřenými pracovníky městského úřadu. Na těchto úřadech je vytvořena místnost, odkud může občan s policistou nerušeně komunikovat. V případě, že se občan dostaví do místnosti zřízené na obecním/městském úřadu, je postup obdobný jakou bezobslužné místnosti, jen s tím rozdílem, že pracovníkem příslušného obecního/městkého úřadu je ověřena totožnost osoby a zprovozněno videokonferenční zařízení. Provozní doba odpovídá úředním hodinám městského úřadu. 

SOFTWAROVÝ KLIENT

Třetím způsobem je možnost komunikace z místa čistě virtuálního, tedy z vlastního technického zařízení (pozn. osobní počítač, notebook, tablet, telefon) občana, který se prostřednictvím tzv. softwarového klienta (SW klienta) připojí z veřejné sítě zabezpečeným způsobem do VPN sítě. Tohoto způsobu lze využít i v případech, kdy policisté vyjíždějí na tísňové volání, po příjezdu na místo provedou potřebné úkony a v případě, že je potřeba vyslechnout oznamovatele nebo další osoby, předají instrukce o možnosti spojení prostřednictvím videokonference z osobního počítače. Výhodou tohoto způsobu připojení je neomezený prostor, odkud se může občan připojit, třeba z domova, ze zaměstnání nebo i ze zahraničí. Důležitá je dostatečné technické zařízení a dostatečná síla internetového připojení na straně oznamovatele.

 

leták1

leták2