Rovnou na obsah Rovnou na menu
Menu
Město Pyšely
městoPyšely

Nevyvezená popelnice - co dělat?

Co dělat, nebyla-li nádoba ve svozový den svezena?

Po dohodě se svozovou firmou Marius Pedersen volejte přímo call centrum firmy: 493 647 701 (8:00 -16:00 hod), a to nejpozději následující den po dni svozu. Pokud zavoláte následující den, firma zareaguje náhradním svozem. Možné je ve stejný termín poslat email na: mpricany@mariuspedersen.cz s uvedením adresy, kde nádoba nebyla svezena. Urychlíte tak vyřízení reklamace a svozová firma může pružněji zareagovat na dodatečný svoz, než voláte-li na MěÚ Pyšely, kde zprávu o nesvezené nádobě pouze předáváme. Než zavoláte do call centra, ujistěte se, zda na komunální a bionádobě máte vylepenou známku pro aktuální rok.

Datum vložení: 19. 3. 2018 10:02
Datum poslední aktualizace: 8. 6. 2023 23:48
Autor: Správce Webu

Kontakt

Městský úřad Pyšely
Tel.: 323 647 218
E-mail: urad@pysely.cz

Starostka
Ing. Štěpánka Bednářová
e-mail: starosta@pysely.cz
tel.: 721 933 878

Více zde

ČEZ - plánované odstávky

ČEZ Distribuce – Plánované odstávky

Nevyvezená popelnice? Nesvítí osvětlení?

Pro nevyvezenou nádobu volejte   734 414 777 
(8:00 -16:00 hod), a to nejpozději následující den po dni svozu s uvedením adresy, kde nádoba nebyla svezena. 

Nesvítící osvětlení nahlašte  na 800 101 109. Budete potřebovat číslo lampy nebo adresu.

Partneři